Winnaar bij het 1e bedrijventoernooi van Play Fair

Vrijdag 25 november was het dan zover, de tweede avond van het bedrijventoernooi stond op het programma. Deze avond zou er een echte winnaar bekend worden gemaakt. Na de vorige keer hadden zich nog twee nieuwe teams zich aangemeld. Dus naast Slagerij van der Meer, Heemskerk Sport, Sushi Ran, Storro en Kwekerij Heemskerk waren er nu teams van Bouwbedrijf de Graaf en Reessjurts. Dat ze bekend waren met tafeltennis bewees Sander die zijn bondskaart van heel lang geleden nog uit zijn hoesje van zijn batje haalde.

bedrif2-001bedrif2-003

Het sfeertje was leuk maar toch ook waarachtig heel competitief. Tegen de iets mindere teams werd er relaxed gespeeld maar er waren ook teams die de strijd met elkaar aangingen op een goede manier. Dat de lol voorop stond bleek wel uit de opmerking nadat de organisatie de dubbels bekend maakte: Slagerij van der Meer tegen Sushi Ran – “Vlees noch Vis”.

bedrif2-005bedrif2-007

Er werden veel wedstrijden gespeeld en ze konden gebruik maken van 6 tafels die voor hun klaar stonden. Voor ieder 6 enkel wedstrijden en 6 dubbelwedstrijden stonden op het programma. De wedstrijden waren wel ingekort tot 2 gewonnen games maar al met al was iedereen om 23.30 uur pas klaar met hun wedstrijden. Tijd om richting kantine te gaan waar de prijsuitreiking zou plaatsvinden.

bedrif2-00420161126_000457_resized

Heemskerk Sport is als laatste geëindigd en de dames kregen als troost een lekker drankje aangeboden en applaus van de andere deelnemers. Sushi Ran eindigde deze avond op een 6e plek met 6 gewonnen wedstrijden, Bouwbedrijf de Graaf 5e met 7 gewonnen wedstrijden, Slagerij van der Meer op een 4e plek met 8 gewonnen wedstrijden, team Reessjurts is 3e geworden met 12 gewonnen wedstrijden, Storro net als de vorige keer op een 2e plek met 13 gewonnen wedstrijden en Kwekerij Heemskerk, Dirk en Gertine zijn 1e geëindigd met 16 gewonnen wedstrijden. Zij hadden maar 2 verliespartijen maar hebben heel erg moeten vechten om zover te komen. Zij kregen de mooie medailles omgehangen en ook zij kregen een drankje aangeboden. Een grote schaal met hapjes kwamen op de tafel waarmee de “derde helft” werd aangevangen. En uit betrouwbare bron hebben sommige het heel laat gemaakt bij Patrick in de bar.

bedrif2-012bedrif2-014

Volgend seizoen gaat hier een vervolg op komen en alle deelnemers worden uitgenodigd om deel te nemen aan het Kersttoernooi op 16 december.