Groot succes – Bedrijventoernooi 2017!

Vrijdagavond 27 oktober 2017 om 20.00 uur liepen de deelnemers de bar in van het Spant. Sommige zijn direct gaan inspelen maar de meeste startten met een kopje koffie/thee of een frisje met een plakje cake. Een record aantal deelnemers, 10 teams wat dus betekent 20 deelnemers. Nieuwe bedrijven hadden zich aangemeld waaronder Slijterij Bouwmeester, 3Webapps, een 2e team van Vijg en Olijf. Maar ook de andere teams van Slagerij van der Meer, Vijg en Olijf 1, Reessjurts, Kwekerij Heemskerk, 20 Frogs, Heemskerk Sport en Sushi Ran waren weer aanwezig voor een gezellige maar ook een echte strijd voor de eindstand van 2017.

Alle aanwezige zijn in 5 poules van 4 ingedeeld en daarin speelden ze om 2 gewonnen games tot 11 punten. Na een kleine pauze speelden ze een ronde dubbelspelen. De bedrijven zijn in 3 poules gedeeld 1 x 4 en 2 x 3. In de tussentijd heeft de wedstrijdleiding nog een vervolgronde ingedeeld naar de hand van de uitslagen van de eerste ronde. Uiteindelijk hadden alle bedrijven 14 of 15 wedstrijden gespeeld. Sommige bedrijven hadden nog een score staan van de vorige keer en namen die mee naar deze ronde. Na wat tel en rekenwerk kwam er dan toch een uitslag naar voren. En zeker bij de laatste 4 met minimaal verschil. Voor de volledigheid volgt hieronder de stand:

1. met een gemiddelde van 0,73 gewonnen wedstrijd Kwekerij Heemskerk – Gertine en Annemarie
  2. met een gemiddelde van 0,70 gewonnen wedstrijd Heemskerk Sport – Ronald en Mats
  3. met een gemiddelde van 0,69 gewonnen wedstrijd Sushi Ran – Richard en Chris
  4. met een gemiddelde van 0,66 gewonnen wedstrijd Reessjurts – Koen en Ferrie
  5. met een gemiddelde van 0,57 gewonnen wedstrijd Vijg en Olijf 2 – Sietske en Dennis
  6. met een gemiddelde van 0,53 gewonnen wedstrijd Slijterij Bouwmeester – Aad en Sjaak
  7. met een gemiddelde van 0,43 gewonnen wedstrijd Vijg en Olijf 1 – Kubi en Lida
  8. met een gemiddelde van 0,35 gewonnen wedstrijd Slagerij van der Meer
  9. met een gemiddelde van 0,16 gewonnen wedstrijd 20 Frogs – Renske en Jana
  10. met een gemiddelde van 0,09 gewonnen wedstrijd 3 Webapps – Sander en Victor.

De winnaars werd een medaille omgehangen en een drankje van de vereniging aangeboden.

De nazit was nog heel gezellig.