Kampioenschap voor Duo 2 is binnen!!

Afgelopen vrijdag speelden Marc en Arie hun laatste wedstrijd thuis in het Spant. Maandags hadden ze de inhaalwedstrijd gespeeld bij TTVN Nieuwkoop. Krap met 3-2 verloren en ook de laatste wedstrijd ging met die cijfers verloren. Maar genoeg punten behaald in eerdere wedstrijden zorgde ervoor dat ze na de 2 behaalde punten de bloemen in ontvangst konden nemen. Wedstrijdsecretaris Laura stond klaar met de bloemen om ze direct te kunnen feliciteren. Sabine zorgde voor de foto’s. Gefeliciteerd Marc en Arie en nu volgend seizoen naar de promotieklasse!

De andere teams speelden voor behoud Team 1 was al gedegradeerd maar dit jonge team heeft geweldige wedstrijden laten zien en dat komt in de toekomst best wel goed. Team 2 heeft zich net gered. Team 3 kwam 1 punt tekort. Een slechte start van het seizoen en dan eindigen met 8-2 winst. Jammer genoeg was dat 1 punt tekort. Ook duo 4 stond kritiek. Jack moest door een zware griep verstek laten gaan. Bram ging samen met Sanne naar Avanti om te kijken of ze daar genoeg punten binnen konden slepen. Ook gelukt! Sanne speelde een prima invalbeurt. Gelukkig voor Jack ook volgend seizoen gewoon in de 4e klas.

Het damesteam speelt in de winnaarspoule in de 2e divisie. De 1e 2 teams promoveren volgend seizoen. Play Fair staat op een 2e plek en moest zaterdagmiddag tegen Docos die 3e staan. Doelstelling was het verschil zo groot mogelijk maken want volgende week moet Play Fair nog tegen de nr. 1 en Docos tegen de nr. 4. Uiteindelijk werd het een 6-4 winst wat zeker meer had moeten zijn.

Sabine en Ellen pakten samen alle punten. En Laura die al een aantal keren belangrijke punten voor de dames had binnen gesleept trok zaterdagmiddag 3 x net aan het kortste eind. Volgende week is het gaatje 5 punten met Docos dat zou voldoende moeten zijn. Maar 2 december spelen de dames toch nog een belangrijke wedstrijd thuis. Ook het jeugd team speelt diezelfde middag hun laatste competitiewedstrijd.

Het zou leuk zijn om wat toeschouwers in de zaal te mogen verwelkomen. Maar ook als jullie zelf willen spelen is daar ruimte voor op deze middag. Neem je zaalschoenen mee en neem plek achter de tafel!