Kersttoernooi blijft gezellige afsluiting van het jaar

Afgelopen vrijdag en zaterdag hebben we in toernooivorm afscheid genomen van het seizoen en jaar 2017. Natuurlijk kan er morgen en vrijdag en zaterdag nog getraind worden maar zo kort voor de feestdagen een toernooi organiseren is geen goed plan.

De dames van de evenementencommissie, Arenda en Ellen, hadden de zaal en de tafels leuk versierd. Er klonk leuke kerstmuziek op de achtergrond en het licht ging op half sterkte. Want dat maakt vanavond toch niet uit. De gezelligheid staat vanavond voorop!

Natuurlijk wordt er zo fanatiek mogelijk geprobeerd te spelen maar dat valt niet mee op de superlange tafel, of de mini/minitafel. De batjes met het gat erin doen het ook altijd erg goed of de twee hoepels aan elkaar gebonden. Probeer dan maar eens snel het balletje te halen. Alles bij elkaar bracht dat weer een hoop hilariteit mee.

In de pauze werden er lootjes gekocht bij Ellen en Arenda in de lekkere volle Spantbar. Vele volleyballers deden daar ook aan mee en bleven gezellig wachten tot wij klaar waren en de loterij kon beginnen.

Maar eerst werden de winnaars bekend gemaakt. Hans Brand was de winnaar van de 3e prijs. Emiel nam de 2e prijs in ontvangst en Sylvia was de winnaar van deze avond en nam de 1e prijs in ontvangst. Met daarbij altijd het verzoek voor een verslag in het clubblad.

De loting van alle mooie prijzen werd direct daarna gedaan en alle prijzen werden met groot gejuich in ontvangst genomen. Zeker de twee drankprijzen die bij heren volleyballers en de damesvolleyballers vielen.

Daarna was er nog tijd genoeg om gezellig na te kletsen want dit toernooi brengt altijd weer oudleden en ook wat introducees mee.

De andere dag was er een afsluiting voor de jeugd. Het Nagellaktoernooi is niet doorgegaan maar er werd een aangepast parcourtje gespeeld waar de jeugd een hoop lol aan hebben beleefd. Het Nagellaktoernooi wordt later georganiseerd dit omdat Bjorn er deze middag alleen voor stond. Maar de training in de vorm van dit parcours was een gezellige uitdaging.