Zaal is open voor iedereen!

Tijdens de thuiswedstrijden van de zaterdagmiddagteams (dames en/of jeugd) is er ruimte genoeg in de zaal om vrij te spelen. Er is een tijd geweest dat senioren deze uurtjes gebruikten voor extra trainingsuren. Wat natuurlijk altijd goed is.

Maar niet alleen leden zijn welkom op deze middagen. Ouders, broertjes of zusjes van de jeugdleden en ook mensen van buiten af zijn welkom om eens een balletje te komen slaan. Even zaalschoenen meenemen is dan wel handig.

Zaterdag 10 maart speelde het damesteam tegen Hutaf uit Huissen en het jeugdteam tegen Taverzo uit Zoetermeer. Op de 4 tafels ernaast werd er regelmatig getafeltennist. Twee seniorleden kwamen voor wat extra trainingsuren, een vader en een moeder speelde regelmatig met één van de jongste jeugdleden. En de groep jeugd die vandaag geen competitie speelde kwamen voor een partijtje dubbel en het bekende rondje om te tafel.

Dit alles bij elkaar zorgt ervoor dat er wat meer sfeer is in de zaal waar competitie wordt gespeeld.