De nieuwe Voorzitter stelt zich voor….

Beste sportvrienden en leden,

Op 9 april 2018 ben ik als voorzitter van Play Fair benoemd en volg ik daarmee Hans van Leeuwen op. Allereerst Hans bedankt voor de enorme inzet van de afgelopen jaren. Hans is 34 jaar lid van het bestuur geweest waarvan 14 jaar als voorzitter, maar ook als wedstrijdsecretaris, trainer en……………..zo kan ik nog wel eventjes doorgaan. Het bestuur staat als een huis en wordt vertegenwoordigd door ervaren bestuurders (maar wel een beetje op leeftijd…………uiteraard met uitzondering van Lennert).

Ik ben niet Hans en dus zal ik sommige zaken anders aanpakken. Anders is niet per definitie beter. Nu denken wij dat ouderen vaak wijzer zijn dan de jongeren onder ons. Niets is minder waar. Jongeren kijken en denken anders en beoordelen zaken vanuit hun eigentijdse tijdsgeest, niet gehinderd door het verleden en/of vastgeroeste opvattingen. Ook in mijn werk heb ik graag jonge mensen om mij heen die beter en slimmer zijn en voor hun mening durven uitkomen en mij kritisch durven te benaderen. Ik heb de overtuiging dat ik daar alleen maar door kan groeien.

Tafeltennis is datgene dat ons bindt. Maar tafeltennis maakt niet de vereniging. Dan doen jij en ik samen met de overige leden en anderen die betrokken zijn met onze vereniging. Sportiviteit, saamhorigheid, je op je gemak voelen, plezier hebben maar ook weten dat er mensen voor je zijn als het een keertje iets minder met je gaat. Heel natuurlijk………………..maar niet vanzelfsprekend.

Ik zou het mooi vinden als wij de vereniging verder kunnen uitbouwen. Samen met jou zodat het een jonge dynamische en bovenal leuke en sportieve vereniging blijft. Ik ben dan ook vooral nieuwsgierig naar jouw mening en daag je uit om het bestuur scherp te houden en bij voorkeur de geest jong te houden. Die tijdsgeest………..die zo van jullie is.

Help jij mee? Mag ik op jou rekenen?

Samen bouwen aan jouw en mijn vereniging!

Met sportieve groet,

Fred van der Meer