Secretaris Antoinette de Jong onderscheiden

Op donderdag 26 april is onze secretaris van de vereniging Antoinette de Jong onderscheiden met een koninklijk lintje. Het heeft de nodige moeite gekost om Antoinette naar het Gemeentehuis van Kaag en Braassem te krijgen. Als bestuur kregen we een uitnodiging om de toekomst te bespreken als gebruiker van het Spant. Hans en Laura gaven aan te kunnen maar wilden Antoinette mee hebben vanwege haar kennis van zaken. Antoinette gaf aan het veel te druk te hebben en dit te willen uitstellen tot later. Op het laatste moment is er een nieuw plan gesmeed en is Antoinette door haar collega’s meegenomen naar een jubileum. Toen ze binnenkwam op het gemeentehuis voelde ze dat het om heel iets anders ging.

Er waren leuke verhalen en mooie verhalen van alle 10 vrijwilligers die die ochtend allemaal hun lintje hebben gekregen. Ook van Antoinette. Dat ze bij ons Secretaris is weten we. Maar ook voor de NTTB waar ze werkt doet ze ontzettend veel vrijwilligers werk naast haar gewone baan. Ook is al jarenlang actief als EHBO’er. Actief en betrokken zo kunnen we Antoinette wel bestempelen.

Via deze weg willen we Antoinette nogmaals van Harte feliciteren met deze mooie onderscheiding.