De 39ste Rommelfair is goed verlopen!

Zaterdag 12 mei 11.00 uur, eindelijk is het zover, de deuren worden geopend voor de wachtende mensen. Het startsein voor de 39ste Rommelfair. Alle kramen ruimschoots bezet met medewerkers, oude vertrouwde gezichten maar ook nieuwe gezichten.

Wat een spullen zijn er ingezameld en wat staat het allemaal weer mooi uitgestald in de kramen. En wat overvol is het middenpad. En kijk eens op het toneel! Het draaiend rad, prachtige prijzen, prachtige planten, 2 grote Jumbomanden. De kluis staat er. En bij de uitgang een grote stal met mooie bloemen.

Twee uur later is de eerste hoos over ons heen getrokken, de kramen zijn wat rommeliger en worden weer herschikt, het middenterrein wordt duidelijk leger, de eerste rondes draaiend rad zijn gedraaid. De prijzen worden blij in ontvangst genomen. De kluis is twee keer opengegaan en de winnaars hebben blij de 50 euro in ontvangst genomen.

Tijd voor de medewerkers om even te lunchen, lekkere soep en verschillende broodjes worden door Dunja en Patrick (maar ook Ton is van de partij) klaargemaakt.

Het tweede gedeelte van de middag staat in het teken van de sociale contacten. Gezellige praatjes met oud-leden, bekenden en familie uit het dorp, tegenstanders van andere tafeltennisverenigingen. In het laatste uur worden de plastic tasjes verkocht die dan gevuld mag worden met van alles wat er in past. De trekkingen worden gedaan van de grote loterijen. De grote plantenronde met weer geweldige planten gesponsord door Koot autowasserij, de grote Jumbomanden (die de sponsoring hebben overgenomen van Wilbert van Diemen), de dinerrondes. Alle prijzen worden bij de winnaars thuis bezorgd.

Als we willen gaan opruimen is er geen kraakwagen. Dan eerst maar de Voorzitster van de Rommelfair bedanken. Cora van Dijk is 10 jaar geleden uit een bestuursfunctie de Rommelfair ernaast gaan doen. In de tussentijd geen bestuurslid meer maar wel 10 jaar de kartrekker van deze O zo belangrijke commissie. Cora van harte bedankt voor alle werkzaamheden en alle uren die je aan onze club besteed hebt. We hopen je in de komende jaren als Vriend natuurlijk te mogen begroeten op onze vereniging. Uit handen van onze nieuwe Voorzitter kreeg ze een dank je wel cadeau.

Dan toch maar opruimen. Maar zonder kraakwagen is dat erg lastig. De boeken worden opgehaald, het oud ijzer wordt bij elkaar verzameld en in een aanhanger geladen. Dan horen we een uur later dat er een kraakwagen onder weg is. Vergeten om onze Rommelfair op de planning te zetten. Dit jaar gaan we dus alvast de spullen die over zijn naar buiten dragen en verzamelen tot de komst van de kraakwagen. Zodat de kramen kunnen worden afgebroken en ook de zaal weer schoon kan worden afgeleverd.

Dank aan alle medewerkers!!!!

Leden, ouders van leden, oud-leden, ouders van oud-leden, vrienden en kennissen die onze vereniging een warm hart toedragen.

Heel veel Dank aan al onze sponsors en adverteerders, tot volgend jaar op onze 40ste Rommelfair!!