Clubkampioenschappen Play Fair 2018

Op de afgelopen vrijdagavonden zijn de voorrondes gespeeld van de clubkampioenschappen 2018 in het mixdubbel, dubbel en de enkelklassen. Zaterdag 9 juni was het de beurt aan de jeugd. Mooie wedstrijden, spannende wedstrijden, spectaculaire wedstrijden, aandoenlijke wedstrijden alles kwam langs.

Dit heeft verschillende finalisten opgeleverd die op zondagmiddag moesten aantreden voor hun te spelen finales. Er werd die zondag gestart met een gezamenlijk ontbijt die de dames van de evenementencommissie Arenda en Ellen samen met Ina hadden voorbereid. Na afloop van het ontbijt werden de diploma’s uitgereikt aan de teams die afgelopen jaar kampioen zijn geworden. De prestatieprijs is aan Sabine Brand uitgereikt die het hoogste percentage behaalde met de gewonnen competitiewedstrijden. Zij speelde 50 wedstrijden dames landelijk waarvan zij er 42 wist te winnen. Daarnaast speelde zij ook nog eens 36 wedstrijden in de duocompetitie. Dik verdiend dus.

Na het ontbijt werd de zaal finale-klaar gemaakt. De vlaggen werden opgehangen. De prijzen uitgestald. De tafels gepoetst.

En dit zijn de winnaars van 2018:

Junioren D: 1e Carlos Godwaldt – 2e Joec van der Voort

Junioren C: 1e Jayco de Hollander – 2e Bjarne Mollers

Junioren B: 1e Roan van der Werf – 2e Leon Buijks

Junioren A: 1e Bas Kempenaar – 2e Remco Captein

Senioren C: 1e Sam Mollers – 2e Kees Leijnse

Senioren B: 1e Hans van Leeuwen – 2e Arenda Valkhof

Senioren A: 1e Bjorn van der Voort – 2e Marc Captein

Junioren dubbel B: 1e Joec van der Voort en Carlos Godwaldt – 2e Anouk Valkhof en Pepijn Potters

Junioren dubbel A: 1e Leon Buijks en Bjarne Mollers – 2e Merit Buijks en Dylan van der Werf

Senioren dubbel B: 1e Arenda Valkhof en Laura van der Meer – 2e Sanne Lunenburg en Hans Brand

Senioren dubbel A: 1e Remco Captein en Bjorn van der Voort – 2e Marc Captein en Arie Roos

Mixdubbel: 1e Sabine Brand en Bjorn van der Voort – 2e Arenda Valkhof en Marc Captein

Na afloop is ook nog de Mars de Rijk – Aanmoedigingsprijs uitgereikt aan Zoey Remmelts.