Autorijschool Drechtland wint Bedrijventoernooi

Geen drukke avond was het bij het 2e deel van ons Bedrijventoernooi. En dit had te maken met de Herfstvakantie waarin dit toernooi werd georganiseerd. Een volgende keer zal geprobeerd worden om daar rekening mee te houden.

Dat het daarom minder spannend of minder gezellig zou zijn is gelukkig niet het geval. Er werden weer leuke poules gespeeld in zowel enkel als dubbel spel. De winnaars van de Voorjaarseditie Slijterij Bouwmeester namen het op tegen de winnaars van eerdere uitgave Kwekerij Heemskerk. Maar ook Sushi Ran en Heemskerk Sport waren weer aanwezig. Nieuw deze editie waren de dames die uitkwamen voor Autorijschool Drechtland. Goede bekenden van de vereniging, Irene en Jacqueline, die het zeker nog niet verleerd waren.

Helemaal vanzelf ging het niet maar uiteindelijk waren zij toch de beste van deze avond. Zij namen de prijs en een consumptie aan van wedstrijdleider Lennert en sloten daarmee een gezellige avond af. Sommige speelden daarna nog even vriendschappelijk tegen elkaar. Waarna er dan toch gedoucht werd en gezellig met elkaar een drankje werd gedronken.

Voor de volledigheid volgt hier nog de uitslag:

1e Autorijschool Drechtland; 2e Kwekerij Heemskerk; 3e Slijterij Bouwmeester; 4e Sushi Ran; 5e Heemskerk Sport 1 en 6e Heemskerk Sport 2.

Natuurlijk hopen we dat de bedrijven die deze keer niet konden de volgende keer weer aantikken. Dit evenement geeft mensen van buiten af de gelegenheid om weer eens op een leuke manier achter de tafel plaats te nemen. Als je geïnteresseerd bent kun je altijd informatie inwinnen via onze website of Facebookpagina.

De datum voor volgend jaar is al gepland: Vrijdag 31 mei gaat het worden. Zet alvast maar in je agenda!