Ook Arie en Marc halen hun kampioenschap binnen!

Vrijdag 23 november was de laatste avond van de competitie voor de senioren. Wel 7 thuiswedstrijden stonden op het programma. Duo 1, Marc en Arie, waren zonder te spelen al kampioen geworden. Sabine speelde de laatste wedstrijd samen met Marc omdat Arie voor school een belangrijk programma had staan. Samen haalde ze nog 3 punten binnen. Toen Arie later in het Spant verscheen kregen ze uit handen van de Voorzitter hun verdiende bloemen.

Verder speelde er nog een aantal teams voor behoud in hun klasse. Team 1 haalde dat binnen, duo 4 deed dat ook. Team 2 sloot de competitie af met een 8-2 overwinning. Toen vandaag de tegenstander hun uitslag invulde bleek ze gelijk te zijn geëindigd. De uit en thuis werd 6-4 en 4-6. Dus dat betekende punten tellen. De wedstrijdbriefjes werden opgezocht en na de telling heeft Play Fair een positieve winst en zijn ze uiteindelijk op een 4 plek geëindigd.

Jammer dat het duo 3 team voor de 2e keer op hun tegenstanders hebben staan wachten die niet op kwamen dagen. Daar zal nog actie op worden ondernomen.

Het jeugdteam kan nog steeds kampioen worden en speelt volgende week hun laatste thuiswedstrijd. Dat zal spannend worden. We hopen op wat toeschouwers volgende week om het jeugdteam aan te moedigen. Er is daarnaast ook ruimte om vrij te spelen vanaf 13.00 uur.

Dus de moeite waard om even langs te komen!