Kersttoernooi 2.0 is succesvol ontvangen!

Het aloude Kersthandicaptoernooi is vervangen door het Kersttoernooi 2.0. Vrijdagavond 14 december stonden 3 Ultimate tafels klaar en 30 spelers. Leden, vrienden en introducees waren deze avond richting het Spant vertrokken om een gezellige avond met elkaar door te brengen. De evenementencommissie heeft een nieuw format bedacht en dit is goed ontvangen door iedereen. Drie Ultimate tafels stonden in de Spantzaal dat betekent 3 x 4 tafels dus toch alle 12 tafels.

In 3 verschillende poules wordt er gespeeld om iedereen op zijn eigen niveau zoveel mogelijk plezier te laten beleven. Halverwege was er een pauze waar de (dat dan wel weer) bekende lootjes werden verkocht. Binnen korte tijd waren de lootjes er doorheen en na afloop werden de winnende lootjes getrokken en de prijswinnaars bekend gemaakt van het toernooi.

De winnaar van tafel 1 waren Bjorn en Freddy, Lennert en Remco waren goede 2e.

De winnaar van tafel 2 waren Rik Owel met zijn vader Bram en hier waren Hans Brand en Martin de nummer 2.

De winnaar van tafel 3 waren Hans v. Leeuwen en Maaike en Sanne en Sylvia waren hier de nummer 2.

De winnaars wonnen lekkere zakken met snoep.

Bij de loterij was Martin de grote winnaar met wel 6 prijzen waaronder een grote fles Jägermeister!

Kersttoernooi bij de Jeugd

Zaterdag 15 december was het tijd voor de jeugd. Vijftien kinderen waarvan leden en introducees hebben meegedaan aan een Kersttoernooi met allerhande spelletjes. Spelletjes zoals de tafeltennissjoelbak, de mikbak, met speciale batjes, met een hoge kast in het midden en mikken met pittenzakken. De kinderen konden zelf op een groot papier hun stand invullen. En natuurlijk controleerde ze elkaar of dat wel eerlijk ging. Veel plezier en pret was verder het hoofdbestanddeel van deze middag met na afloop lekkere kinderchampagne met oliebollen en krentenbollen. Daar werd volop van gesmuld.

Ook hier waren winnaars aan het eind van het toernooi. Zoey en Noa mochten samen een mooie beker in ontvangst nemen.

Op een prettige manier nemen we zo afscheid van 2018 en starten we op 4 januari met het Nieuwjaarsdubbelspeltoernooi!

Wij wensen iedereen hele fijne feestdagen toe!