Gezellig maar rustige Rommelfair

Zaterdag 11 mei om 10.00 openden de deuren voor de 40ste Rommelfair van onze vereniging. We misten de grote groep die zich altijd voor de deur verzamelden en eigenlijk is het de hele dag niet echt heel druk geweest. Wel waren er continu mensen in de zaal. Iedereen kon op zijn gemak uitzoeken waar hij naar op zoek was. En er waren leden genoeg om alles op te vangen.

Heel relaxed natuurlijk maar niet wat we willen. Want dat dit consequenties heeft op de verkoop mag duidelijk zijn. En het werk is er niet minder om geweest. Wij hebben al verschillende redenen kunnen bedenken maar weten ook dat we niet overal invloed op kunnen hebben. Alle kramen waren aanwezig en overvol met spullen. Het middenpad was duidelijk minder vol maar daar hebben we ook naar toe gewerkt. Het zorgde er wel voor dat het overzichtelijk was en alles heel toegankelijk.

Het toneel stond vol met prachtige planten en prijzen. De planten gesponsord door Piet Koot van Autowasserij De Tuinderij, prachtige boodschappentassen gesponsord door Jumbo van Vliet uit Nieuw Vennep. Ook de dinerronde was aanwezig met bonnen geschonken door De Dijck, Café René, De Parel, Chinese Muur. Veel dank aan al deze sponsors.

In de kluis zat 40 keer 50 euro, dit vanwege ons 40-jarig jubileum. En dit jaar hebben 4 mensen de kluis kunnen kraken en de 50 euro in ontvangst genomen.

Het draaiend rad draaide 10 prachtige ronden met een kleine hapering toen hij kapot ging en gemaakt moest worden. Maar dat was met een ouderwets rondje lootjes trekken tussendoor weer snel verholpen.

Wat de opbrengst zal worden kunnen we nu nog niet zeggen. Minder dan vorig jaar hoogstwaarschijnlijk wel. Maar dat zal nog even op zich moeten laten wachten tot alle kosten en baten binnen zijn.

Dank naar de Rommelfaircommissie, Carin, Hans en in de kantlijn Arnold voor het vele werk wat zij verzet hebben.

Dank naar alle sponsors in wat voor vorm dan ook!

Dank naar alle vrijwilligers die zijdelings of soms niets met onze vereniging hebben maar wel altijd klaar staan voor onze Rommelfair.

Dank naar alle leden die deze Rommelfair weer tot een goed einde hebben gebracht.

De winnaars van alle prijzen hebben in de tussentijd hun prijzen allemaal in ontvangst genomen.