Pingpong baas op de Club!

Wie is bij Play Fair de grootste baas?

Vrijdag 17 mei zijn de senioren uitgenodigd om een toernooi te spelen. Zij gaan dan gebruik maken van de PingPongBaas App. Deze app kun je downloaden op je telefoon. Je kan jezelf registreren met je bondsnummer. Ook zijn er verschillende tafels geregistreerd met een QR code verbonden aan deze app.

De NTTB heeft deze app gelanceerd begin maart voorafgaand aan de NK in Zwolle. Je hoeft dus geen lid te zijn van de NTTB om deze app te gebruiken. Op dit moment zijn er vele bedrijven en universiteiten die deze app hebben geïntroduceerd. Je kan elkaar uitdagen en de app registreert automatisch wie er aan het eind van avond of een week de meeste wedstrijden heeft gewonnen en de Baas is van die avond of week.

Sabine en Laura zijn naar een informatieavond geweest waar er een verzoek kwam om deze app ook op de club te gaan gebruiken en testen. Eén vereniging gebruikte die al en er werden al wat ervaringen heen en weer gedeeld. Wat zijn de mogelijkheden en wat zou de club er graag bij willen gebruiken. Over een maand of 2 komen zij weer bij elkaar om alle ervaringen te delen.

Doen jullie mee?

Meld je dan vrijdag 17 mei rond 20.30 uur in het Spant.