Meisjes CupCake toernooi

Op zaterdag 15 juni heeft onze vereniging het CupCake toernooi georganiseerd speciaal voor meisjes. Al vroeg waren de dames uit Zwijndrecht en Rotterdam (Shot ’65 en Alexandria ’66) aanwezig want het was toch wel even een stukje rijden. Later met de dames van Salamanders en Avanti en natuurlijk onze eigen meisjes van Play Fair kon er begonnen worden.

Lennert, onze jeugdtrainer had een leuk parcours van tafels neergezet met allerhande spelletjes. Maar eerst was er een warming up door de hoepels springend met “papier, steen, schaar”, waar de meisjes een hoop lol aan beleefde. Daarna werden 2 aan 2 alle spelletjes gespeeld. Ook de robot werd gebruikt en niet alleen door de meisjes maar ook door één van de ouders.

Toen volgde er een wel verdiende pauze met kannen limonade en de overheerlijke cupcakes. Niet alleen voor de meisjes maar ook de ouders konden daar van meesmullen.

Na de pauze werden er wedstrijdjes gedaan. Een poule met vriendinnen en 2 poules met leden. Waarna de winnaars ook nog eens tegen elkaar hebben gespeeld. De twee beste dames waren uiteindelijk Iris van Shot ’65 die in de finale Eva van Avanti versloeg.

Met een bedankje en een sleutelhanger gingen de meisjes weer huiswaarts.