De eerste winterclubkampioenschappen zijn een feit!

In de geschiedenis van bijna 60 jaar Play Fair is het nog niet voorgekomen dat we in de winterperiode onze clubkampioenschappen organiseerden. Zondag 19 januari was het zover. De voorrondes dubbel waren al eerder gespeeld en in dit weekend was het de enkel (vrijdagavond), de jeugd (zaterdag) en de finales op de clubdag. Zijn er voors en tegens? Altijd maar een grotere groep mensen bij het ontbijt en een goed bezette tribune bij de finales bevestigd toch wel dat dit hoogstwaarschijnlijk iets voor de toekomst gaat worden.

De mooiste wedstrijden worden nooit tijdens de finale gespeeld en dat geld niet alleen voor de senioren maar ook voor de jeugd. Wat kan dat voor sommige toch een verschil maken tussen anoniem op de vrijdagavond of in het zonnetje op zondagmiddag. Maar uiteindelijk worden de echte prijzen toch pas op zondag verdeeld.

Tijdens het ontbijt zijn nog even de kampioensteams in het zonnetje gezet. Jammer dat ze niet compleet waren maar de felicitaties van de voorzitter voor team 1, Sabine, Marc, Remco en Fred en voor Duo 2 Bram, Rik en Mike waren zeker niet minder gemeend.

De uitslagen:

Junioren enkel C: