Wat is JOUW idee en wat kan JIJ doen?

Op zaterdag 25 april 2020 van 13:00 tot 17:00 gaan wij als Play Fair leden een leuke fair organiseren in ’t Spant. Dat wordt iets heel anders dan de Rommelfair die we in de afgelopen 40 jaar hebben gehouden. De rode draad voor het evenement is het verzorgen van een gezellige middag voor jong en oud. En hoe gezelliger het is voor de kinderen hoe langer mensen zullen blijven.

Omdat het de eerste keer is dat we dit organiseren, wordt iedereen uitgedaagd om met leuke ideeën te komen en te helpen om die uit te voeren. Alle ideeën zijn welkom over:

• Veiling
  • Kramen
  • Koek/cake/taart
  • Activiteiten voor kinderen

Veiling

Op de fair kunnen mensen via een groot bord de hele middag bieden op mooie, leuke of ludieke aanbiedingen. Deze kavels kunnen worden gesponsord, kunnen we inkopen of zelf bedenken. Het kan van alles zijn, van auto wassen tot het organiseren van een kinderfeestje of van een ontbijt op bed tot een crea-middag. Dingen die we als leden zelf kunnen organiseren of aanbieden zijn natuurlijk het leukst. Laat je brein eens knarsen en laat weten wat jij zou kunnen aanbieden!?

Kramen

Er worden ongeveer 10 kramen (van 3 meter) in ’t Spant opgesteld voor verschillende activiteiten. Leden en niet-leden kunnen een kraam of halve kraam huren (tegen kostprijs). Daarin kun je eigen spullen verkopen, iets creatiefs voor of met de kinderen doen of iets presenteren. Laat eens horen wat jij in zo’n kraam zou willen doen of zien!?

Koek/cake/taart

In de zaal wordt een bar ingericht. Patrick verkoopt de koffie en dranken en wij kunnen daaromheen koek, cake, taart en koude hapjes daarbij verkopen. Elk lid, ouder, familie of vriend wordt uitgedaagd om iets lekkers te maken dat in plakken of stukken verkocht kan worden. Dus wat kan jij bakken? Laat het ons weten!

Activiteiten voor kinderen

Veel activiteiten zullen worden gericht op de kinderen. Tegen een kleine vergoeding kunnen kinderen met spellen of activiteiten meedoen. Blikgooien, sjoelen, de tafeltennispiramide en kinderen schminken – misschien wel met een beauty-hoek voor de kleintjes? Daarnaast zullen we natuurlijk een tafeltennishoek inrichten en de tafeltennisrobot opstellen. Welke activiteiten zijn nog meer leuk om te doen? Wat kan jij bedenken en uitvoeren?

Rad, Kluis en Loterijen

Wat we niet veel willen veranderen zijn de verschillende Loterijen, het Rad van Avontuur en het Kluisspel. Deze onderdelen horen bij het evenement en daar gaan we natuurlijk allemaal ons steentje aan bijdragen.

Iedereen die suggesties heeft om te organiseren, mee te doen, weg te geven voor de veiling, te verkopen of te doen in een kraam, kan dat mailen naar rommelfair@ttv-playfair.nl of WhatsAppen naar Carin, Hans van Leeuwen, Hans Brand of Arnold. Op vrijdagavond aan de bar bespreken kan natuurlijk ook.