Een gezellige druk KinderTafelTennisFeest

Woensdagochtend waren er 8 aanmeldingen voor het KinderTafelTennisFeest. Uiteindelijk toch 20 kinderen die hebben deelgenomen aan dit jaarlijkse gebeuren. Dat kostte de organisatie enige flexibiliteit om het één en ander in te delen.

Uiteindelijk begonnen we na een goed kwartiertje aan het echte toernooi. De kinderen hadden zich al lekker warm gespeeld, de prijzen stonden klaar, de tafels stonden klaar en uiteindelijk ook de pouletjes die gespeeld gingen worden.

5 deelnemers uit groep 3 en 4 hebben zich uitgeleefd op de spelletjes waarmee ze punten konden verdienen. Leuke en lastige spelletjes, zeker als er nog niet zoveel ervaring is met tafeltennis.

Groep 5 en 6 had 8 deelnemers die over 2 pouletjes van 4 werden verdeeld. De twee beste van de poules speelden daarna in de finalepoule en de 2 minste in de verliezerspoule. Daar werden uiteindelijk ook weer spannende wedstrijden gespeeld.

Groep 7 en 8 speelden een 7-kamp. Die lekker door elkaar werd gespeeld omdat er een deelnemer na een half uurtje nog wilde instromen. Natuurlijk kan dat. Schema omgegooid en door….

Hier speelden de kinderen om het gemaakte aantal punten. Na iedere game kwamen de kinderen enthousiast de stand doorgeven wat voor de organisatie net aan bij te houden was. Op het eind moest er toch druk geteld worden want de uitslagen zaten heel dicht bij elkaar.

Onze leden zijn natuurlijk in alle groepen de beste geworden maar die vielen vandaag niet in de prijzen. Zij hebben zojuist met de clubkampioenschappen zelf mooie prijzen in de wacht gesleept. De echte prijzen waren voor de deelnemers van buitenaf. Deelnemers uit Leimuiden, Woubrugge en Warmond.

Hier volgt nog eens de prijswinnaars: Groep 3 en 4

1. Sarah
  2. Meryem

Groep 5 en 6:

1. Jari
  2. Stacey

Groep 7 en 8:

1. Rico
  2. Karel

Fenna won nog een mooie setje batjes en balletjes voor haar deelname.

Er is belangstelling voor de cursus die Lennert en Bjorn gaan organiseren. De eerste zaterdag is op 15 februari om 10.00 uur. Zijn er nog kinderen die hier aan willen deelnemen dan kunnen zij zich nog melden bij pr@ttv-playfair.nl.