Plannen voor de (Rommel)Fair: we gaan digitaal!

In het voorjaar hebben we plannen gemaakt voor een andere opzet voor onze vernieuwde Fair. Vervolgens gooide corona roet in het eten en hadden we de Fair verplaatst naar 10 oktober. Dat leek toen een veilige datum, maar ondertussen weten we dat we het organiseren van een evenement dit jaar toch een risico is. De Rommelfair-commissie en het bestuur hebben daarom samen besloten om de Fair niet te laten doorgaan als evenement in ‘t Spant.

Maar we weten ook dat de inkomsten uit dit jaarlijkse evenement onmisbaar zijn voor onze club. Daarom is er gezocht naar alternatieven om tóch op een leuke manier inkomsten te genereren op een manier die past bij de plannen die we al hadden. Het volgende gaan we met elkaar uitvoeren (zie ook de uitgebreide informatie op de Rommelfair-pagina):

• Een online veiling, in plaats van de live veiling die we zouden houden. De veiling komt binnenkort op de website van Play Fair.
  • De grote loterij.
  • De inteken-loterijen met de diners en de Jumbo-manden.
  • Stroopwafelverkoop. Dit jaar niet huis-aan-huis, maar alleen in de eigen omgeving en vanuit de carport Dennenlaan 62 (zie hieronder).
  • Verspreiden van de kluisfolder in Leimuiden en Rijnsaterwoude, met daarin alle aankondigingen en het kluisnummer.
  • Verkoop van loten, intekenen op de Diner- en Jumbo-loterijen, checken van de kluisfolders en verkopen van stroopwafels in de week van maandag 5 tot en met vrijdag 9 oktober van 19:00 – 21:00 uur onder de carport op Dennenlaan 62 in Leimuiden.
  • Trekking van de prijzen van de grote loterij en inteken-loterijen en bekendmaking van de veiling-winnaars op zaterdag 10 oktober vanaf 15:30 uur. Dit willen we live op internet uitzenden.

Zoals je ziet wordt het toch nog een vol programma, waar we jullie inzet natuurlijk ook voor nodig hebben. Het is tenslotte allemaal vóór en dóór de vereniging!