Plannen voor de (Rommel)Fair

In het voorjaar hebben we plannen gemaakt voor een andere opzet voor onze vernieuwde Fair. Vervolgens gooide corona roet in het eten en hadden we de Fair verplaatst naar 10 oktober. Dat leek toen een veilige datum, maar ondertussen weten we dat we het organiseren van een evenement dit jaar toch een risico is. De Rommelfair-commissie en het bestuur hebben daarom samen besloten om de Fair niet te laten doorgaan als evenement in ’t Spant.

Maar we weten ook dat de inkomsten uit dit jaarlijkse evenement onmisbaar zijn voor onze club. Daarom is er gezocht naar alternatieven om tóch op een leuke manier inkomsten te genereren op een manier die past bij de plannen die we al hadden. In grote lijnen willen we het volgende gaan uitvoeren:

  • Een online veiling, in plaats van de live veiling die we zouden houden.
  • De grote loterij.
  • De inteken-loterijen met de diners en de Jumbo-manden.
  • Stroopwafelverkoop.
  • Verspreiden van de kluisfolder met alle aankondigingen en het kluisnummer.
  • Verkoop van loten, intekenen op de Diner- en Jumbo-loterijen, checken van de kluisfolders en verkopen van stroopwafels in de week van maandag 5 tot en met vrijdag 9 oktober. De locatie(s) hiervoor gaan we nog bepalen.
  • Trekking van de prijzen van de grote loterij en inteken-loterijen en bekendmaking van de veiling-winnaars op zaterdag 10 oktober.

Zoals je ziet wordt het toch nog een vol programma, waar we jullie inzet natuurlijk ook voor nodig hebben. Het is tenslotte allemaal vóór en dóór de vereniging!