De online veiling van ttv Play Fair is live!

We hadden er in de afgelopen jaren al eens over nagedacht. En in het voorjaar hadden we een echte veiling willen houden, in plaats van de oude bekende rommelmarkt. En nu is vanaf 1 september de eerste Play Fair digitale veiling van start. Een mijlpaal voor de vereniging!

De vereniging heeft de veiling hard nodig als vervanger van de inkomsten uit de rommelmarkt. Het is de eerste keer, dus spannend om te zien hoeveel dit de vereniging gaat opleveren. En als het een succes wordt, dan hebben we er wellicht een nieuwe Leimuidense traditie bij!

De veiling staat op de website van Play Fair en is open vanaf nu tot zaterdag 10 oktober 14:00 uur. Je kunt er komen via het hoofdmenu of direct via deze link: www.ttv-playfair.nl/online-veiling . Of neem een ‘sneak-preview’ in de kavels die er al zijn.

Voor leden, vrienden, familie:

We hopen natuurlijk dat jouw idee daar ook bij komt. Laat je inspireren om leuke, ludieke, grappige, mooie attracties te verzinnen die geveild kunnen worden door en voor Play Fair. Een rondleiding door het bedrijf van een familielid? Een ritje in een oldtimer. Producten die door iemand kunnen worden aangeboden? Een workshop? Een klusje dat je wel zou willen aanbieden? Iets leuks dat al jaren op zolder ligt? Laat het ons weten!

Voor middenstand, bedrijven, etc.:

Ook als u niet direct bij de vereniging bent betrokken, maar hier wel een mogelijkheid in ziet om uzelf of uw bedrijf te laten zien, is dit een kans. De veiling wordt via alle lokale en regionale nieuwsbronnen bekend gemaakt en uiteraard via Facebook gedeeld. Of kijk of uw bedrijf een bod wil doen op de gepersonaliseerde tafeltennistafel.

Contact

Heeft u een idee of vraag, dan kunt u terecht bij iemand van het bestuur of van de Rommelfair-commissie; bel met 0172-507295 of mail via rommelfair@ttv-playfair.nl. Doe er een korte omschrijving, maximaal 4 foto’s en misschien een minimale prijs bij, en wij zorgen dat het in de veiling wordt opgenomen.

Er staan al een paar voorbeelden in de veiling. Kijk op www.ttv-playfair.nl/online-veiling.

Alvast bedankt voor jouw idee!!!