Algemene Ledenvergadering, met verrassingen voor Harry

Vanmiddag is de Algemene Ledenvergadering van Play Fair gehouden. Dit was op een aantal punten een bijzondere bijeenkomst. Ten eerste is de ALV altijd in het voorjaar, terwijl het jaar nu al bijna voorbij is. Het werd gehouden in de Vijverzaal van ‘t Spant, ver uit elkaar en natuurlijk was veel aandacht voor de corona-gevolgen, op sportief gebied, maar zeker ook financieel door het wegvallen van de Rommelfair. En voor de oplossingen die we daarvoor hebben bedacht. De Fair-week met de stroopwafels, loterijen en veiling heeft in ieder geval meer opgeleverd dan verwacht, hoewel het nog altijd heel wat minder is dan de ‘goede oude rommelfair’.

Verder was er natuurlijk de huldiging – nog een keer – van Harry Heuzen die met zijn eega aanwezig was. Harry kreeg een gouden speld opgeprikt vanwege zijn 60-jarig lidmaatschap van onze 60-jarige vereniging. Inderdaad, vanaf de oprichting. Ook de Jubileumcommissie heeft Harry bedacht met een cadeau in enveloppe. Harry is een verenigings- en vooral Play Fair-man en heeft altijd (en nog steeds) met hart en ziel klaargestaan voor de club. Bij het memoreren hiervan door hemzelf, raakte Harry zichtbaar ontroerd. Hulde!

Na afloop verraste Nel ons nog met een paar mooie collages van de zaterdagmiddag:

Klik hier als je foto 1 groot wil bekijken.

Klik hier als je foto 2 groot wil bekijken.

Klik hier als je foto 3 groot wil bekijken.

Het bestuur onderging vandaag een aantal veranderingen. Hans Brand is (her)ingetreden en gaat de PR- en communicatie op zich nemen. Laura krijgt daardoor wat meer ruimte en heeft het voorzitterschap op zich genomen. Laura zit al bijna 30 jaar (!!) in het bestuur en is als geen ander geschikt om deze taak vol overgave te gaan uitvoeren. Bovendien is zij de eerste vrouwelijke voorzitter van Play Fair (in 60 jaar). Zij neemt deze taak over van Emiel die dit ad interim heeft waargenomen naast het penningmeesterschap. Emiel is bereid en herkozen om nog 3 jaar penningmeester te blijven. Met Antoinette en Sabine kunnen we zeggen dat we een prima bestuur hebben om ons door de komende jaren te loodsen. Maar om het echt compleet te maken zouden we nog heel graag een jeugdcommissaris binnen ons bestuur halen.