De Fair 2020 is gestart!

De Rommelfair die tafeltennisvereniging Play Fair 40 jaar lang heeft georganiseerd, kon dit jaar niet doorgaan. Maar er is een alternatief gevonden voor de broodnodige fondsenwerving. Dat heeft u kunnen lezen in de huis-aan-huis verspreide kluisfolder. Het kluisnummer in die folder kan u € 50,- opleveren als de kluis open gaat met dat nummer. Dat kunt u laten checken van maandagavond 5 okt t/m vrijdagavond 9 okt tussen 19:00 en 21:00 uur op Dennenlaan 62. Ook vindt u daar de bekende Play Fair stroopwafels én intekenlijsten voor de verloting van twee grote Jumbo levensmiddelenmanden en een aantal diners bij Leimuidense restaurants.

Wij als vereniging zijn in volle spanning hoe dit gaat verlopen. Natuurlijk hebben we ook maatregelen genomen rondom Corona. Er zal ontsmettingsmiddel staan als u langs komt bij ons en we zorgen voor doorstroming, zodat we afstand kunnen houden. Dus laat u niet weerhouden om even langs te komen. Wel verzoeken we u om niet per auto het woonerf op te komen, omdat er weinig ruimte is. Parkeert u liever bij het Spant of bij de Kickers of kom bij voorkeur lopend of op de fiets.

Ook gaan we de laatste week in van onze Digitale Veiling. Er worden nog steeds mooie spullen aangeboden. Op dit moment hebben we meer dan 70 kavels. Deze week kregen we nog een mooi kunstwerk aangeboden, een zeefdruk “Witte Tulp” van kunstenares Anita Duijf. Een prachtig schilderij voor op uw bedrijfsmuur?

Maar ook op de tafeltennistafel is nog niet geboden. Een nieuwe tafel die je van een persoonlijk (bedrijfs)logo kan voorzien. Wie biedt daarop? Ook de vele leuke andere kavels – van leuke activiteiten, tot een midweek in Drenthe en heel wat leuke rommelmarktspulletjes – zijn dik te moeite waard om even op de veiling van Play Fair te kijken.