Fair en veiling meer dan verwacht succes!

Het zit erop. Onze eerste “digi-Fair”. Het waren best gezellige avonden onder de carport aan de Dennenlaan 62. Met de regen is het uiteindelijk erg meegevallen en er zijn toch wel zo’n 150 mensen met de kluisfolder langsgekomen. Om daarmee te beginnen: de kluis is twee keer geopend, waarbij € 50,- kon worden weggegeven. Waaronder één keer voor onze oud-leden (en nog steeds Vriend van Play Fair) Harry en Irene; gefeliciteerd!

De intekenlijsten zijn volledig uitverkocht (dat was al jaren niet meer gebeurd). Hiermee konden o.a. diverse diners en een paar niet-te-tillen-zo-zware boodschappentassen van de Jumbo (geschonken) worden gewonnen. De lijst met prijswinnaars kan hier worden gedownload.

Door een fout bij de trekking van de Jumbo-ronde dreigden twee winnaars hun getrokken prijs kwijt te raken. Het bestuur heeft besloten om dit sportief op te lossen en heeft de  gedupeerden alsnog een grote boodschappentas van de Jumbo bezorgd.

Er zijn nog flink wat loten voor de grote loterij verkocht. Het totaal aantal verkochte loten was uiteindelijk 1904, wat onder deze omstandigheden best veel is. De trekkingslijst kan hier worden gedownload. Alle prijzen zijn inmiddels thuisbezorgd.

En dan waren er nog de overheerlijke Play Fair stroopwafels. Er zijn bij en via leden én onder de carport bij elkaar 45 dozen verkocht. Oftewel 540 pakjes ‘lekker-genieten-maar-met-mate-stroopwafels’.

De Fair is afgesloten op zaterdagmiddag met de trekking van prijzen van de loterij en intekenlijsten, gevolgd door de bekendmaking van veiling-winnaars. Deze kon live worden gevolgd, wat ongeveer 100 personen hebben gedaan! De video is via deze link te zien.

De veiling

De veiling was een experiment dat in korte tijd moest worden gerealiseerd. Ondanks een paar technische haperingen (met name te veel of juist geen mails verstuurd en het verdwijnen van de veiling na afloop) is de veiling boven verwachting verlopen. Er waren uiteindelijk 81 kavels waarop kon worden geboden. Er zijn uiteindelijk in totaal 118 biedingen uitgebracht op 60 kavels, hetgeen de vereniging zo’n 1600 euro netto gaat opleveren. De lijst met veiling-winnaars kan hier worden gedownload. In de komende dagen zullen aanbieders en kopers van de kavels bericht krijgen en zal er overlegd worden over het uitleveren van de diverse zaken.