Wat brengt 2021 ons?

… zo konden we vorig jaar nog beginnen. Al vele jaren starten we op de eerste vrijdag van het jaar met het Nieuwjaarsdubbelspeltoernooi, maar dit jaar niet. Op dit moment zijn de deuren van onze Sporthal ‘t Spant op slot. Geen gezellig toernooi en geen start met een woordje van de voorzitter en een glaasje champagne. Dan maar op deze manier.

Natuurlijk wens ik iedereen, leden, vrienden, adverteerders en alle belangstellenden een gezond en sportief 2021!

Hoe dat gaat verlopen weet nog niemand. Natuurlijk hopen we eind van deze maand weer te mogen trainen, waarna misschien later ook de competitie kan worden gestart. Maar daarvoor zijn we afhankelijk van hoe alles gaat verlopen. Natuurlijk zijn en worden er wel plannen gemaakt voor dit nieuwe jaar. Op vrijdag 28 en zaterdag 29 mei staan de festiviteiten op de agenda voor ons – nu 61 jarig – jubileum. De jubileumcommissie houdt nauwlettend in de gaten of dit doorgang kan vinden. De Fair 2021 is nu gepland op zaterdag 25 september. De Faircommissie gaat al snel weer van start met het uitwerken van de plannen, want zo’n Fair staat er niet zomaar.

Afgelopen december zijn we gestopt met ons Clubblad Fairtelsels. Onze adverteerders zijn hierover geïnformeerd en een aantal zijn direct ingestapt op onze nieuwe mogelijkheden, een mooie advertentiecarrousel op onze website en/of een plekje in onze Nieuwsbrief. Niet alle adverteerders hebben direct stappen ondernomen – dat snappen we in deze gekke tijd – maar we hopen ze op een later moment weer bij onze club te verwelkomen. Natuurlijk mogen andere bedrijven daar ook op reageren. Zoek contact met onze pr-man en u krijgt zo snel mogelijk te horen wat de mogelijkheden en kosten zijn.

Verder zijn we op zoek naar een bedrijf die zijn naam zou willen verbinden met onze club via shirtsponsoring. Er zijn verschillende mogelijkheden en we hopen in de toekomst daar toch wat mee te kunnen doen.

Een nieuw jaar brengt nieuwe kansen! Laten we hopen dat we straks gezond en wel terug kunnen naar het normale en we elkaar weer achter de tafel kunnen ontmoeten.

Een sportieve groet, Laura van der Meer, voorzitter.