Digitaal samenzijn Play Fair jeugd

We mogen al twee en een half maand niet meer tafeltennissen. In deze tijd zien de jeugdleden elkaar ook minder. Om elkaar toch te zien en te spreken hebben we woensdag 24 februari een digitale lockdown bijeenkomst georganiseerd. Arie en Lennert hebben met een aantal jeugdleden gevideobeld. Middels een kleurrijke presentatie vertelden onze jeugdleden hoe het met hen ging. Ook Arie en Lennert hadden een paar leuke nieuwtjes. Zoals dat Arie een nieuwe woning heeft in Leimuiden en dat Lennert in 2022 gaat trouwen. Hierna was er een supermoeilijke lockdown quizzz. Met het platform “Kahoot” gaven de kinderen antwoord op de volgende vragen. Hoe oud zijn Arie, Lennert en Bjorn bij elkaar? En: wat is de officiële hoogte (cm) van een tafeltennisnetje? Na 15 van zulk soort vragen hadden we een winnaar! Joec van der Voort was de beste. Hij had 10 van de 15 vragen goed. De eerste prijs is een frikandel XXL. Deze prijs mag hij in ontvangst nemen wanneer de Spantbar van Patrick weer open is.

Ondertekend door Arie en Lennert.