Algemene Ledenvergadering 2024

Alle leden en vrienden van Play Fair worden uitgenodigd om deze ledenvergadering bij te wonen op maandag 8 april 2024 om 20:00 in ‘t Spant.

Junior-Senior toernooi en huldiging jubilarissen (OVB)

Maak kennis met je clubgenoten!

Na het succes van vorig jaar gaan we er nu mee verder. Play Fair is niet zo erg groot, maar de jeugdleden kennen nog niet zo veel seniorleden en andersom is het ook het geval. Bovendien hebben we nog een relatief nieuwe groep woensdagmiddagspelers, kennen we die allemaal?

Reden genoeg om weer met elkaar kennis te maken in de vorm van een leuk toernooi. Alle jeugdleden, hun ouders, de senioren, de woensdagmiddagspelers en de vrienden van Play Fair zijn welkom. Dat zijn er zo’n 100 bij elkaar. Die zullen er natuurlijk niet allemaal zijn, maar een groot deel verwachten we toch wel. Voor het toernooi worden spelers uit verschillende groepen aan elkaar gekoppeld om als duo de wedstrijden te spelen.

Dit junior-senior toernooi bij Play Fair wordt gehouden (ONDER VOORBEHOUD) op vrijdagavond 25 mei van 20:00 tot 22:30.

Je kunt je aanmelden bij Arie: arieroos1996@gmail.com of 06-1007 7482.

Jubilarissen
Ook dit jaar zijn er weer jubilarissen bij Play Fair. Leden die dit jaar 60, 50, 40 of 25 jaar lid zijn, worden op die avond in het zonnetje gezet.

Kortom: we maken er een feestelijke avond van en hopen jullie – letterlijk van jong tot oud – in groten getale te ontmoeten.

Play Fair Biljartavond

Op zaterdagavond 1 juni zal er een biljartspellenavond worden georganiseerd bij Café Keijzer. Alle (senior)leden en vrienden zijn uitgenodigd om hieraan mee te doen.

Hou de informatie in de nieuwsbrief hierover in de gaten.

FAIR 2024

Op zaterdag 26 oktober om 13.00 uur gaan de deuren open voor een gezellige Fair. We willen er voor jong en oud een leuke ontmoetingsmiddag van maken met leuke kraampjes, spellen en activiteiten met traktatie voor de kleintjes. Er zijn leuke tafeltennisspellen, een sjoelcompetitie en dartcompetitie, het Rad van Avontuur, de kluis en de bekende loterijen zullen er zijn en een gezellig (binnen-)terras voor koffie met zelfgebakken taart of een andere versnapering.

Tot 17.00 uur kunt u de Fair bezoeken en de kramen langs gaan, een gokje wagen bij het draaiend rad en lekker dorps bijkletsen. Zie voor meer informatie de speciale Fair-pagina.