Oud-leden-en-leden Jubileum toernooi

Op 13 mei 2020 bestond Play Fair 60 jaar. Omdat het jubileum in 2020 én in 2021 niet georganiseerd kon worden, is besloten om het jubileum uit te stellen naar het najaar van 2022 als Play Fair 62,5 jaar bestaat. Het Oud-leden-en-leden toernooi zal dan op vrijdagavond 11 november 2022 georganiseerd worden. Iedereen die lid is geweest of nog steeds lid is wordt van harte uitgenodigd zich te melden via email jubileumplayfair@outlook.com.

Om 19:30 beginnen we met de koffie. Daarna start het toernooi met ouderwetse telling: games tot de 21. En na afloop is er natuurlijk een gezellige nazit met borrel.

Wil of kun je niet meer meedoen aan het toernooi, dan ben je natuurlijk toch van harte welkom in onze zaal en op de tribune om met elkaar oude herinneringen te delen en iedereen aan te moedigen.